dappr
onze werkwijze
 

Onze werkwijze

Wat ons uniek maakt? Wij zijn het full service bureau die alles door de inmiddels bekende ‘merk-bril’ ziet. Wij gaan terug naar de kern; wie ben je, waar sta je voor en waar wil je als organisatie naar toe? Wij noemen dit ook wel ‘merk-denken’, waar het gaat om het positioneren of het aanscherpen van je merk en waarmee jij je onderscheid. We doen dit niet alleen, maar nemen je graag mee in dit denkproces met behulp van een creatieve sessie. Zo leren we jou, je merk en organisatie beter kennen. 

Vervolgens leggen we in sfeer, tekst en huisstijl vast wat jouw organisatie uniek maakt. Hierin gaan de de positieve en aantrekkelijke kant benadrukken. Daarna gaan we het grote idee ‘creatief’ neerzetten. Hier claimen wij je unieke positie die van belang is voor het uitgroeien van het merk. 

Word ook dappr

Als eenmaal die onderscheidende look and feel (met het unieke logo) staat, dan wil je die natuurlijk overal terug laten komen. Je kunt het zo gek niet bedenken of wij regelen het. Zowel online als offline! Het neerzetten van een solide merkidentiteit is een investering, een investering in tijd, energie en geld. Een goed merk verdiend zichzelf terug en geeft je de basis om de komende vijf á tien jaar op door te bouwen. 

Ben jij al dappr genoeg?

dappr.gemaakt

Puzzeltocht Smitspaviljoen

Mondzorgcentrum Hoogeveen

Jobo Borstelfabriek

Jobo Borstelfabriek

Everts Grond Weg Waterbouw

New Energy Coalition

KinderGordijnen

Omega

Omega

Woonvacature

woonvacature

Omexom

Omexom

Het Origineel

Blauwe Cross

Blauwe Cross

Zuidema Groep

Keizer Kliniek

Keizer

HZG

HZG

Goed Nieuws

Goed Nieuws makelaars

Mekander

Mekander

Waterontharder

Samen weg werken

Samen weg werken

Laude

Laude

De Wemmenhoeve

De Wemmen Hove

Lambertz & Visser

Visser

De Ooster

De Oostergast

Albarello

Albarello

Driewielfiets aanhanger

Fijnhout Drenthe

Uiterwijk Winkel Verzekeringen

Netwerk Zon

Holst dakbedekking

dappr.nieuws

Even een momentje voor jezelf? Lees dan onze stories voor inspiratie, om op de hoogte te blijven van innovaties en dappre verhalen.