Met een campagne promoot je op een thematische wijze, een product, dienst of informeer je voor een bepaalde periode een doelgroep met de overtuiging actie te ondernemen of bewustwording te versterken, zoals bij de campagnes die de overheid voert.
In de strategie- en concept sessie halen we de essentie van de vraag naar boven en gaan hierbij terug naar de kern. Dit is het startpunt om te kunnen komen tot een creatief idee. Een idee dat krachtig genoeg is om vanuit daar een strategisch marketing en communicatieplan te schrijven. Zo kunnen de middelen worden bepaald voor de desbetreffende campagne.
Om de doelgroep te bereiken kunnen offline en online kanalen worden ingezet. Dit wordt ook wel crossmedia genoemd. Woord, beeld en media dienen elkaar optimaal te versterken, om tot een maximaal resultaat te komen, hetzij conversie, bekendheid of bewustwording. Het is niet alleen een creatieve uitdaging, maar ook een strategische.
Dappr kijkt naar de kracht van jouw organisatie of merk en gelooft jouw uniek te vinden. Vanuit verschillende disciplines - vormgeving, marketing en development - helpen wij merken verder te ontwikkelen en groeien.
Jouw uitdaging is onze inspiratie. Samen gaan we voor het beste resultaat. Deze klanten hebben het lef om ervoor te gaan
Je hebt vast een heleboel vragen. Twijfel niet langer en pak die telefoon, typ die e-mail of kom langs als je durft.